17826

فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال با شرایط ارسال سفارش سریع و مطمئن در محل شما، لذت خرید متفاوتی را برایتان به وجود می آورد، هدف ما رضایت شما از یک خرید مطمئن و لذت بخش است، رویه های ارسال سفارش در کالای دیجیتال بر همین اساس تدوین شده است:

*در روزهای عادی: سفارشاتی که تا ساعت 11 روزهای عادی ثبت شوند، امکان ثبت و ارسال سفارش 1 روز بعد از آن وجود دارد و سفارشاتی که بعد از ساعت 11 ثبت شوند، بعد از 48 ساعت پردازش خواهد شد.

*روزهای تعطیل : امکان خرید در همه روزهای سال و در طول شبانه روز فراهم است، فقط رویه ارسال کالا در روزهای تعطیلی رسمی کشور و پنج شنبه ها امکان پذیر نیست و در دومین روز بعد از تعطیلات انجام خواهد شد.

*در شرایط ویژه، مناسبتها و ماه های پر ازدحام مانند اسفند ماه و در شرایط خاص، زمان ارسال سفارش بر حسب روش ارسال، مقصد دریافت کالا و … متفاوت خواهد بود.

توجه: بعضی از تأخیرات به دلیل مقاوم سازی کالا قبل از پردازش ارسال خواهد بود.

*پس از مراحل پردازش و تحویل کالا به شرکت حمل و نقل (پست، تیپاکس، چاپار، باربری و …) زمان تقریبی سفارشات بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد تحویل کالا ممکن است بین 3 الی 5 روز زمانبر باشد.

بعد از مشخص شدن شرکت حمل و نقل از سایت همانه شرکت با کد ره‌گیری که برایتان ارسال می شود می توانید مراحل ارسال کالا را پیگیری کنید.

*توجه داشته باشید شرکت حمل و نقل مسئول حمل صحیح کالا می‌باشد و هرگونه شکستگی و … بعداز ارسال بر عهده آنها می‌باشد.

*در نظر داشته باشید هزینه ارسال کالا بر اساس وزن مرسوله و مقصد سفارش کالا می تواند متغیر باشد.

 

نحوه ارسال کالاهای سنگین

(یخچال فریزر، ساید بای ساید، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولر آبی، کولر گازی، میز تلویزیون)

این محصولات جزو کالاهای سنگین می باشند و نحوه هزینه ارسال آنها بصورت پس کرایه می‌باشد که بعداز ارسال توسط شرکت حمل و نقل مشخص خواهد شد.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

شرکت حمل و نقل تنها مسئول تحویل صحیح و سالم سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
*  روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل 2 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال کالا با شماره مستقیم واحد ارسال کالا تماس بگیرید/ 09184563075

تماس با ما