مشتري گرامی لطفاً موارد زیر را با دقت مطالعه بفرمایید

ورود کاربران به وب‏‌سایت کالای دیجیتال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری کالای دیجیتال و سایر خدمات ارائه شده توسط کالای دیجیتال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات کالای دیجیتال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کالای دیجیتال از سوی کاربر است.قوانین عمومیتوجه داشته باشید کلیه اصول کالای دیجیتال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف کاربر

کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کالای دیجیتال اقدام نماید.ارتباطات الکترونیکی هنگامی که شما ازخدمات کالای دیجیتال استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کالای دیجیتال ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که کالای دیجیتال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه) به درخواست شما پاسخ دهد. لطفاً جهت پیگیری قوانین آن به info@kdigital.ir اطلاع دهید.

 

 

ارسال سفارشات

ثبت، پردازش و ارسال سفارش روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کالای دیجیتال به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کالای دیجیتال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ارسال سفارش در بعضی از مواقع همچون تعطیلات نوروز و شرایط‌های خاص در کشور ممکن است با تاخیر انجام شود.

⚠ مسئولیت اقلام خریداری شده در کالای دیجیتال تا تحویل به پست یا تیپاکس یا باربری برعهده فروشگاه کالای دیجیتال بوده و بعد از تحویل به هریک از شرکت ها یا موارد ذکر شده کالای دیجیتال مسئولیتی در قبال جبران خسارت، شکستگی در طول مسیر و سایر موارد را ندارد. در این گونه موارد مسئولیت پیگیری کالای خریداری شده بر عهده خریدار و شرکت پست، تیپاکس یا باربری مربوطه می باشد. لازم به ذکر است تاریخ و ساعت تحویل به این شرکت ها در رسید دریافتی قابل دسترسی می باشد و قابل استناد است.

⚠ لازم به ذکر است برای برای انتخاب نوع حمل و نقل کالا های لوازم خانگی همانند ( لباس شویی ، یخچال فریزر ، ماشین ظرف شویی ، تلویزیون و … ) اقلام سنگین وزن را باید گزینه باربری را انتخاب کنید و برای مابقی اقلام کم وزن پست پیشتاز را انتخاب فرمایید.

کالای دیجیتال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کالای دیجیتال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کالای دیجیتال محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. کالای دیجیتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کالای دیجیتال محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

کالای دیجیتال همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

 

مهلت تست 7 روزه

سرویس مهلت تست ۷ روزه کالای دیجیتال در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کالای دیجیتال کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه کالای دیجیتال ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط کالای دیجیتال دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در کالای دیجیتال به اتمام برسد، و کالای دیجیتال امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در کالای دیجیتال  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، کالای دیجیتال نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، کالای دیجیتال موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

 

طرح تشویقی/ پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است،کالای دیجیتال تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری می‌شوند، بن تعلق نمی‌گیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد.

 

 

نمایندگی کالای دیجیتال

کالای دیجیتال در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی کالای دیجیتال اطلاع دهید.



bakala-whatsapp-chat-icon
پشتیبانی واتساپ

تماس با ما